Ystadresan

Den 2-3 juli var jag och familjen i Skåne. Lördagen innebar en tur genom norra och östra Skåne med ändhållplats Blentarps vandrarhem. Söndagen bjöd på träff med Sydråttan på Ystad djurpark och en visit till Smygehuk.

Vi börjar med lite bilder från söndagen. Först alla djuren:



Sen några Sydråttor:



Efter en solig rundtur och grillning blev det bad:



Och så lite Skånebilder från helgen:



Till sist en bild på Miu hos Magda där hon numera har sitt hem:



Som alltid är det heltrevligt att träffa alla av släktet Homo rattis australii (eller nåt) :-)

Jag ser fram emot nästa träff i Danmark och höstens alla evenemang.

Kommentarer
Postat av: Marie och flixxen

GRYM kamera Patrik!!!
Diggar speciellt bilden på papegojan med himlen bakom,så skarp och tydlig. Beabilden när hon åker vattenrutchkana är oxå läcker.

Kram på er!

2006-07-10 @ 10:32:10
Postat av: henriette

härliga bilder.. de på djuren blev mycker snygga..
vi hade det så skoj..=)

2006-07-10 @ 13:35:12
Postat av: Jaha_jaa

ÅH så fina bilder =)
Jag är fortfarande lite lissen för att min kamera inte mådde så bra just den helgen vi var där. Men nu funkar den som bara den igen efter att den varit på lagning!!!

Det är lite ovanligt att se en bild där jag är med på haha! För jag brukar ju gömma mig bakom kameran...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback