Chamomille t.v. & Ami t.h.

Chamomille t.v. & Ami t.h.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Näe... Är det inte min favorit tillika Clifford look alike. Du vet att jag fortfarande är avundsjuk på dig för den sakens skull. Det kommer aldrig att gå över... =)

Postat av: Patrik

Då skall du se Amis son. Pappa upp i dagen. Ännu en look alike. :-)

P.S. Jag fick idén till att blogga tack vare din blogg. Bra sätt att tala om vad som händer med råttorna även om jag nog knappast är inne varje dag. D.S.

2006-05-17 @ 18:20:25
URL: http://mossblomma.blogg.se
Postat av: Pernilla

Så roligt att jag inspirerade dig! Jag kommer definitivt att kika in på din blogg ofta. Du vet ju hur svag jag är för agouti hooded och här har jag min guldgruva! =D Lycka till med kullen och fortsätt läsa om Boysen ;)

2006-05-18 @ 07:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback