Gäster från Falkenberg - Säg hej till Stellan och Oskar

Äntligen har det dykt upp fler råttälskare i Falkenberg. :-)

Vi fick besök av Gabrielle och Tim med deras råttpojkar Stellan och Oskar. Stellan och Oskar är två mycket väluppfostrade killar. Hemma har de en riktigt stor lyxbur från vilken de får fritt tillträde till soffan, husse och matte.

Här kommer några bilder på råttgrabbarna.

Oskar t v och Stellan t h

Stellan t h och Oskar t v. Båda "artiga" och stillsamma herrar som inte är det minsta rädda för att gosa med andra människor.

Stellan

Lite närmare koll på Stellan. Han har lite ekorre i sig. :-) Är den mer rörlige av råttisarna.

Oskar

Oskar är en saktmodig och lugn kille. En myspys.

Oskar i hörnet

Alla har vi våra sovställningar. Oskar gillar "tryckt mot rutan"-varianten. :-)

Upp med tassarna

Stellan föredrar sovställningen "Jag ger mig!  Jag vänder andra kinden till, ju!".

Vår halvtaskiga digitalkamera missade en del annat kul. Men med Stellan och Oskar i rummet får man många upplevelser.

Nästa gång skall vi se om Stellan och Oskar klarar att träffa våra killar utan att de går bärsärkagång på varandra. Jag tror inte det, men de får väl träffas två och två. För säkerhets skull. Grupptryck ibland ungdomar kan ju bli så fel. :-)

Kommentarer
Postat av: Åsa Palm

Härliga råttor! Stellan är jättefin! Hoppas att Oskar behåller lite av sin vackra färg! Ha det så skönt i höstrusket!

Postat av: Magda

hallå! vilka charmknuttar :) nu har jag skaffat blogg med.. men innan jag uppdaterar den kommer jag att ringa & prata lite med dig :/ alla mår bra härhemma men ja.. vi tar det när jag ringer!

kram/Magdalena

2007-02-11 @ 11:30:14
URL: http://viljans.blogg.se/
Postat av: Isabelle

hej Patrik!
Nu har vi skapat en blgg som jag arbetar med för fullt! Kommer inte bara handla om våra goa råttor utan om både smått och gott kring oss. Men det finns en kategori som heter "råttorna" där det finns en rad inlägg och bilder om våra råttkillar. Lägger en länk till dig och hoppas att du vill göra det samma till oss. Tipsa gärna de andra råttälskarna du känner att titta. Vore så roligt med lite besök!!
Kram Isabelle

2007-02-21 @ 13:14:24
URL: http://doftavkarlek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback