Lite smått och gott från Mossblomma

Här kommer några andra bilder från oss:


Pequ är en sann agilityråtta. Springer gärna och följsamt. En fröjd att se.


Irma kommer inte långt efter. Hon gillar aktiviteten på bordet. Annars är hon en mysråtta som gärna sover liggande i nacken på hustrun.


Pequ musmar i sig.


Aros växer bra. Han är en försiktig herre som har blivit vår utbrytarkung nr.1. Nyfikenheten tar gärna överhanden. Men han är go och vill helst sitta i knät och bli kliad.


Tissla dricker sin välling för att bli stor. Bakom henne syns Bonny.


"Storasyster" Irma sköter sig fint mot de mindre. Hon älskar välling.


Det är inte lätt med bild genom gallret, men här är en som visar tre sovande skönheter. :-)




Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Patrik!
Irma och Bonny, vilka skönheter!! Det var kul att se Landskrona-korten. Nästan så man känner att man flyttat åt fel håll av sverige :)
Har pratat med Daniel nu, och bestämt oss för att avakta en stund. Men kan berätta mer imorgon, hör av mig under eftermiddagen.
Nu ska jag underhålla killarna, och stoppa in en ny tidning till Hai (han är dyr i tidnings-drift) :D

Postat av: Åsa Palm

Hejsan, kul med dina bilder. Nu har vi anmält ett gäng till Göteborg. Hälsa familjen.

2006-10-22 @ 21:35:07
Postat av: Marie och flixxen

Fina bilder (som vanligt) Ska kolla igenom de sista nu bara innan jag fortsätter min resa i cyberrymden ;o)

2006-10-25 @ 21:40:50
Postat av: Jaha_jaa

Så söta små töserna är tillsammans!

2006-10-29 @ 23:01:58
URL: http://jahajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback